L'escriptora Bárbara Blasco visita el Club de Lectura de l’AVV Campanar
Activitat de febrer al club de lectura
Com tots els primers dimecres de mes, el 5 de febrer passat, el club de lectura de l'associació de veïns de Campanar que coordina la periodista Lola Vega, va convidar l'escriptora Bárbara Blasco, premi Tusquets de novel·la, pel seu llibre Dicen los síntomas.
Els lectors del Club que es reuneixen en una sala de la Biblioteca municipal de Campanar, van participar activament en les preguntes i reflexions sobre el text en què Bárbara Blasco escriu sobre la mort i els símptomes de les malalties per apropar-nos a la bellesa de viure. L'escriptora té una veu narrativa molt personal, plena de reflexions, cites originals i humor negre plagat de tendresa.
Els símptomes físics que experimenten els protagonistes de Dicen los síntomas, són el reflex dels seus conflictes interns i emocionals. Anteriorment al club han participat escriptors, també valencians, com Eva Monzón i Begoña Valero entre d'altres.